Sommar 2013

Hej bloggen. 
Om några timmar drar min familj till Eslöv för att träffa Linnea , hon går ut studenten ju.
Så då ska vi äta där och gratta henne. '
Idag ladda jag över något super roligt på mobilen någon app så filmerna blir korta men endån
många super rolig app. Håller på med en video till er som jag sedan laddar upp på videofyme.
Så kommer den upp här sen , tror den kommer ikväll eller imorgon eftermiddag. 
Rolig video är det iallafall, haha.
 
Imorgon ska jag rida med matilda M och Thea, vi skulle rida ut ska snacka med dom lite mer om 
imorgon så allt är klart. 
Ska bli roligt att rida ut i det fina väderet , känner på mig att detta kommer bli en sån fantastik sommar 
och så sjukt rolig den kommer bli.
  • blir tonåring 
  • ridläger
  • stranden
  • london
  • träffa vänner
  • tolvåker
  • Rida härliga uteritter
  • träningar 

som jag längtar bara 6 skoldagar kvar eller 5 1/2 har sovmorgon på tisdag till kvart över 10 :D
Och Liseberg på måndag waaaah jag dööör så roligt, kommer bli fett !
baaaaam så kul!!!!!
 
Men nu ska jag jobba det sista i skolan och träna vidare på jätte störiga webbmagistern :(
puss ♥
Bild från förra sommaren HAHAHA ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback