Sommarlov

Mitt sommarlov kommer bli så roligt
London, Ridläger, Världens bästa Zack, Älskade vänner, solen, shoppning allt.
Åhhh dör kommer bli sååå roligt och vad jag längtar.
Jag bara älskar sååå mycket sommarlov kommer bli såå roligt.
Jag taggar iallafall till 110 % eller mer haha .
Kommer bli bäst iallafall, längtar inte ni så mycket som jag ?
 
 
Men det som är neggativit jo det är att det går så sjukt snabbt hela sommarlovet.
Det vill inte jag eller jag vill att detta sommarlovet ska gå riktigt långsamt långa kvällar långa dagar
allt ska ta tid...
För efter sommarlovet då ska Zack tillbaka till ridskolan, åhh vill inte min fina fina ZACK ska tillbaka.
Men någon gång får det ta slut och jag känner att han och jag är som klara efter sommarlovet.
Känns att han kommer lära andra små barn, det som han har lärt mig. 
För han har gjort mig till den ryttaren jag är nu och jag har gjort så han är den ponnyn som han är nu.
Och detta känns bra, men kommer vara svårt. För han tar ju ganska mycket av min fritid och hjärta.
Åker till han varje dag , tänker på han varje sek & älskar han mest.
Då kommer jag inte åka till han så mycket när jag lämnar han.
Allt kommer kännas konstigt för han och jag är ett helt hjärta tillsammans. 
För han betyder så mycket för mig och finns alltid som mest!
Om jag är ledsen då är det han jag kan prata med och gråta med , bara han som förstår.
Min älskade hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback