Whatever makes you smile, keep it <3

 
Hej igen alla tittare.
nu har jag äntligen bestämt mig till rätt blogg och tänker helt änkelt satsa på denna blogg.
jag har mycket i skolan nu, men ska försöka göra mitt bästa endån, ni får också leva med några mobilbloggningar lite då och då. Då bloggen kommer mer bli updaterad.
Vill ju ha många inlägg om dagen.
Så hoppas ni kommer gilla det.
 
Idag så red jag först i paddocken med filippa tog något skutt men det kändes inte bra , vi hoppade inte normalt haha nä men jag slög och han stannade och sånt så jag red ut ist, red trollstigen och sedan skogen. 
och det gick jätte bra, imorgon blir det dressyr i paddocken.
Ska träna på det som vi red i torsdags. så det ska nog gå bra.
JAG FYLLER 13 OM 13 DAGAR , WIIIHOOO! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback